مشاوره رایگان تبلیغات 02137893000 |
divider

چکاپ خودرو


توضیحات

خريد خودرو با کارشناسان چکاپ خودرو 09392006233 و 55407528

خدمات چکاپ خودرو:
خريد و فروش خودرو کارکرده و دست دوم، سرمايه‌گذاري مهمي است که در عين حال با ضريب ريسک بالاي همراه است. اطمينان از صحت عملکرد فني، اطمينان از کيفيت بدنه و شاسي و عملکرد صحيح آپشن‌ها و امکانات خودرو، به همراه خريد خودرو با قيمت کارشناسي، خدمتي است که چکاپ خودرو به مشتريان خود ارائه مي‌دهد.
چکاپ خودرو به عنوان يکي از معتبرترين مرکز کارشناسي خودرو، با سابقه کارشناسي بيش از ده هزار خودرو و از انواع مختلف آن، با بهره‌گيري از کارشناسان فني مجرب، با حاضر شدن در محل مورد نظر مشتري، خودروي مورد نظر را تست کامل بدنه نموده و با اتصال دستگاه دياگ (در اکثر خودروهاي موجود در بازار) و در صورت فراهم بودن شرايط، تست رانندگي، وضعيت فني خودرو را اعلام مي‌نمايد. در ضمن، خدمت ارزش‌گذاري دقيق خودرو، پس از اتمام کارشناسي و توسط تيم مستقر در محل شرکت ارائه خواهد گرديد.


کارشناسي خودرو
به بررسي کامل خودرو از نظر بدنه و فني خودرو به منظور تعيين سلامت خودرو و ارزش قيمت خودرو گفته مي شود. همه افرادي که به دنبال خريد خودرو دست دوم يا حتي صفر هستند نيازمند کارشناسي خودرو مي باشند. زيرا گاهاً ديده شده که خودرو صفر هم به دلايل مختلف دچار ضربه شده و آن را رنگ کرده اند و به جاي خودرو صفر بدون رنگ به مشتري تحويل داده اند.

کارشناسي بدنه
يکي از اساسي ترين و مهم ترين بخش هاي کارشناسي خودور، کارشناسي بدنه مي باشد که در قيمت خودرو تأثير فراوان دارد. خودرويي که داراي تصادف بوده، دچار يک سري مشکلات مي شود که هيچگاه قابل حل نمي باشد و ديگر از ايمني و استحکام اوليه برخوردار نمي باشد. کارشناسي بدنه خودرو داراي چند بخش است. بررسي شاسي ها، ستون ها و سقف خودرو که قسمت هاي اصلي خودرو را تشکيل مي دهند. بررسي قطعات رنگ شده و آبرنگ. بررسي قطعات تعويض. بررسي ماشين هاي چپي و دو تيکه.

کارشناسي فني خودرو
کارشناسي فني خودرو شامل بررسي موتور، روغن سوزي، واشر سرسيلندر. گيربکس، جلوبندي، فرمان ترمز. آپشن ها و تجهيزات. تست رانندگي. دياگ مي باشد که توسط کارشناسان ما انجام مي گيرد.

کارشناس بدنه بنر
در مورد چکاپ خودرو بیشتر بخوانید
بستن

اطلاعات تماس چکاپ خودرو

نام مرکز : چکاپ خودرو

زمینه فعالیت : کارشناس رنگ،کارشناس بدنه

آدرس : سرویس دهی در سراسر تهران

تلفن تماس :

تاریخ ثبت : 1397/9/20

سایر امکانات مرکز : 





نظر و پرسش در مورد چکاپ خودرو



کسب و کار های مرتبط با چکاپ خودرو
کارشناس رنگ،کارشناس بدنه در تهران
کارشناس رنگ،کارشناس بدنه در  کارگر شمالی-انقلاب تا آل احمد منطقه 6

هشدار پلیس فتا: لطفا پیش از انجام هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
پیام سایت شهر اینترنتی: سایت شهر اینترنتی هیچگونه منفعت و مسِئولیت در قبال معامله شما ندارد و مسئولیت آن با آگهی دهنده میباشد.

شنبه
9:00 ~ 18:00
يکشنبه
9:00 ~ 18:00
دوشنبه
9:00 ~ 18:00
سه شنبه
9:00 ~ 18:00
چهار شنبه
9:00 ~ 18:00
پنج شنبه
9:00 ~ 18:00
جمعه
تعطيل

چکاپ خودرو

لطفا با تلفن همراه خود اسکن کنید
09392006233
021-55407528

کلمات کلیدی

کارشناس خودرو

تعمیرات تخصصی تهران

افررود

تیونین

تعمیرگاه اتومبیل

قطعات خودرو

نمایندگی ایران خودرو

نمایندگی سایپا

نماینده ساپکو

دوبازو

دوشاخ

دوشاخ کلاچ

206

کارواشکارشناس خودرو

کارشناس رنگ

کارشناس رنگ خودرو

کارشناس بدنه خودرو

کارشن