مشاوره رایگان تبلیغات 02137893000 |
divider

داروخانه دکتر هوشمند


توضیحات

اولين و تخصصي ترين مرجع اطلاع رساني انواع محصولات تخصصي پوست،مو و زيبايي و مکمل هاي رژيمي و غذايي
وب سايت دکتر هوشمند: (تاسيس : 1391)
وب سايت دکتر هوشمند، اولين پايگاه اطلاع رساني جامع اينترنتي محصولات داروخانه از سال 91 به صاحب امتيازي دکتر هوشمند به منظور اطلاع رساني و آشنائي هرچه بهتر مصرف کنندگان از نحوه مصرف، مشخصه ، موارد مصرف، کاربرد ، اجزاء تشکيل دهنده،کمپاني و کشور سازنده، قيمت مصرف کننده و همچنين ارائه اطلاعات دقيق و کاربردي از کليه محصولات بهداشتي، آرايشي، ارتوپدي ومکمل هاي رژيمي ، غذائي ، گياهي و لاغري، همچنين محصولات تخصصي پوست، مو، زيبائي ومحصولات بهداشتي کودک و انواع شير خشک و غذاي کودک مورد تأييد وزارت بهداشت راه اندازي گرديد .
از ديگر امکانات وب سايت قابليت مقايسه خواص، جزئيات، ترکيبات يک محصول با ديگر محصولات مشابه و همچنين مقايسه مکمل هاي رژيمي ، غذايي با يکديگر مي باشد. امکان جستجوي پيشرفته و سرعت بالاي جستجوي تخصصي از بين بيش از شش هزار قلم از محصولات موجود در داروخانه دکتر هوشمند از خصوصيات بارز آن ميباشد . امکان مشاوره رايگان داروئي و همچنين مشاوره پوست، مو و زيبائي و معرفي محصولات بهداشتي آرايشي و ارتوپدي معتبر وارداتي و اطلاع رساني از قيمت مصرف کننده و ساير جزئيات محصولات ازديگر امکانات وب سايت داروکده در فضاي مجازي ميباشد .
بديهي است وب سايت دکتر هوشمند از فروش اينترنتي و ارسال کليه محصولات معذور است نظر به اينکه کليه حقوق مادي و معنوي داروکده متعلق به دکتر هوشمند مي باشد و اين ويژگي وب سايت را نسبت به بسياري از سايتهاي مشابه که از موقعيت حقيقي و پشتوانه واقعي برخوردار نيستند متمايز گردانيده است.
ضمنا اطلاعات و توصيه هاي ارائه شده در مورد محصولات اين وب سايت کاملا منطبق با اطلاعات پايه شرکت سازنده محصولات بوده و وب سايت داروخانه دخل و تصرفي در توصيه هاي علمي آن نداشته است .
در مورد داروخانه دکتر هوشمند بیشتر بخوانید
بستن

اطلاعات تماس داروخانه دکتر هوشمند

نام مرکز : داروخانه دکتر هوشمند

زمینه فعالیت : دارویی

آدرس : میدان ولیعصر - ابتدای بلوار کشاورز

تلفن تماس :

تاریخ ثبت : 1397/9/22

سایر امکانات مرکز : 





نظر و پرسش در مورد داروخانه دکتر هوشمند



کسب و کار های مرتبط با داروخانه دکتر هوشمند
دارویی در تهران
دارویی در  پارک لاله - زرتشت غرب منطقه 6

هشدار پلیس فتا: لطفا پیش از انجام هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
پیام سایت شهر اینترنتی: سایت شهر اینترنتی هیچگونه منفعت و مسِئولیت در قبال معامله شما ندارد و مسئولیت آن با آگهی دهنده میباشد.

شنبه
9:00 ~ 18:00
يکشنبه
9:00 ~ 18:00
دوشنبه
9:00 ~ 18:00
سه شنبه
9:00 ~ 18:00
چهار شنبه
9:00 ~ 18:00
پنج شنبه
9:00 ~ 18:00
جمعه
تعطيل

داروخانه دکتر هوشمند

لطفا با تلفن همراه خود اسکن کنید

021-88891534

کلمات کلیدی

بایودرما

لیراک

اوریاژ

نئواستراتا

led

مکملهای رژیمی

غذائی

غذایی

لاغری

گیاهی

ضدچروک

ضدلک

روشن کننده

ریزش مو

ضد جوش